sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Sumussa

Olen nyt elänyt kuin sumussa. Minua ei kiinnosta mitä syön, kuinka paljon syön, kuinka paljon se sisältää kaloreita eikä minua ole kiinnostanut mihin suuntaan painoni on mennyt.
Tänään kun kävin vaa'alla vihdoin, paino oli 47.8 eli se on noussut takaisin lähtöpisteeseen. Silloin ketutti ja pahasti.
Mutta sen sijaan, että olisin saanut sellaisen "Nyt alan laihduttaa kovemmin!"-puuskan, masennuin siitä vain niin pahasti, etten jaksanut taaskaan välittää mistään. Hukutin taas huoleni alkoholiin (jota ostin risteilyltä runsaasti halvalla) ja nyt on sen takia tosi huono olo.. Minulla nousee päähän helposti ja koska juon paljon ja nopeasti yhellä kerralla, huono olo on taattu!
Lisäksi, alkoholi sisältää runsaasti aivan turhia kaloreita.

MISSÄ ON ITSEKURINI?! Ihan oikeasti, tämä on SÄÄLITTÄVÄÄ. Miten ihmeessä saisin taas itsekurini takaisin..

Pitäisi lopettaa juominen, vaikka sitten kokonaan. Sen takia kaikki menee aivan pieleen. Huolestuttavaa oli, kun ennen valmennusta (johon piti ajaa n. 50 min matka autolla), harkitsin juovani vähän ennen lähtöä. Siinä vaiheessa piti hieman miettiä, olinko nyt aivan tosissani ajatusteni kanssa.
Mikään ei saa mennä harrastukseni edelle. Se on asia, jonka takia jaksan päivästä toiseen.

Olin jo laittamassa tähän postaukseen sitä lupaamaani vartalokuvaa.. Sitten tajusin, etten kehtaa sitä inhottavaa näkyä tänne laittaa. Anteeksi siis!

Sitten kun näytän tältä, voin näyttää vartaloni..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti